Postorder Groep Nederland Complimenten
Besteld en betaald op 18/12/2015 bij Postordergroep BV:code P111901 Star shower laserlight.Ordernr.:534807
1 stuk kost 69,95€.
Ontvangen op 24/12/2015 voldeed niet aan de verwachtingen en teruggestuurd op 04/01/2016 via de Bpost met aangifte van ingeschreven zending.Betaald bij Bpost 16,40€ en... Lees meer
Op voornoemde datum heb ik een bestelling geplaatst van 2 bambillo kussens en heb deze betaald met overschrijving van KBC België.
Gegevens :
naam : Jozef Cherretté, Drie Sleutelsstraat 11/01 - 9300 Aalst, België
e-mail : [email protected]
klantnr. : 1000736
Wij zijn nu twee... Lees meer
10 dagen geleden twee Pest Reject artikel 73132 besteld en betaald, maar nog steeds geen goederen ontvangen.
Probeer contact te krijgen, maar niets helpt Lees meer
Betreft ordernr.100040119. Besteld en betaald op 6 jan.2016. Levering pas na 7 dagen op 13 januari terwijl product op voorraad was. Product niet goed en op 14 januari teruggestuurd.
Op 25 jan. gebeld en gevraagd waarom nog niet is terugbetaald.Gesproken... Lees meer
Ik schop altijd online, en tot nu toe van televisie tot was machine allerlei dinges gekocht en was ik heel tevreden. Maar mijn laatste ervaring met Postorder was ongelooflijk slecht. Ze hebben slechtste service ooit ik gezien heb.
Ik heb via... Lees meer
3 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst betreft onderbroeken voor incontinentie. nou kan ik verder geen bevestiging vinden hiervan. de betaling betreft 79.95 is van de rekening afgehaald maar na 3 weken nog niks ontvangen.
aangezien we verder geen... Lees meer
Mijn klacht:
Op 29 september voor de eerste keer een bestelling gedaan en betaald bij de
webwinkel. Orderbevestiging binnen, echter levering blijft uit.
Ik twijfel heel erg aan deze organisatie.
Gewenste oplossing:
Levering binnen 1 week of mij. Geld terug Lees meer
Op 18 juli jongstleden heb ik een bestelling (#100037996) geplaatst bij compleetcomfort, onderdeel van postordergroep nederland.
Ik heb nog geen product mogen ontvangen en het bedrijf is ook niet bereikbaar. E-mailtjes worden niet beantwoord en telefonisch krijg ik ook geen... Lees meer
op 30 juni j.l.heb ik per aangetekende brief met inhoud order 501908
gestuurd naar Postbus 1906 4801BX Breda. Tot nog toe geen enkele
reactie. Wel aanmaningen van AfterPay. Op 27-07-2015
AfterPay gebeld kreeg Amanda aan de lijn en zij vertelde mij dat... Lees meer
Enige weken geleden voor de eerste keer iets besteld en betaald bij deze webwinkel. Orderbevestiging binnen, echter levering blijft uit. Op emails wordt niet gereageerd en telefonisch contact is niet mogelijk door schijnbare lange wachttijden. Als ik wil bestellen is... Lees meer