Klacht: Zeer regelmatig post met HERSTEL sticker

op 15 april 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zeer regelmatig krijgen wij post met een HERSTEL sticker. We kunnen aan de factuurdatum e.d. afleiden dat die post soms 14 dagen onderweg is geweest.

Sinds kort hebben we een app. van POST.nl, waarin je kunt zien dat er post onderweg is en wanneer deze verwacht wordt. Post van afgelopen zaterdag kwam vandaag (donderdag) pas aan.

Ik heb de klacht nu voor de 3e keer bij PostNL gemeld met steeds een maand ertussen. Soms komt de post weer netjes normaal, maar ook regelmatig komt hij met HERSTEL aan. De code onder de HERSTEL sticker is exact gelijk aan de oude code onder de sticker.

Ook komt de post van gerenoveerde bedrijven of van de bank, met een zeer duidelijke en correct adressering goed leesbaar achter het venster.

Vooral vreemd is dat de post in de app. al wel bekend is, dus goed ingescand ?? en toch komt hij veel later aan.

Ik bewaar nu alle enveloppen.

Ik ben tevreden als de POST weer normaal wordt bezorgd en zo'n HERSTEL sticker (het kan altijd voorkomen) misschien 1 of 2x per jaar optreedt.

Ook ben ik zeer benieuwd waar ik dit evt. kan escaleren, want de post heeft toch een wettelijke verplichting om op tijd te leveren. Misschien moet ik de verzendende bedrijven benaderen, want die betalen er toch voor.

Ik wacht het nog even af na nu mijn 3e klacht bij POST.nl (vandaag nummer 06821313) en anders moet ik verder zoeken waar ik kan escaleren.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 april 2019 om 08:39 geantwoord

Geachte heer mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

het is zeker niet fijn dat uw post niet goed bezorgd wordt. Daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er de 11de weer een klacht is ingediend. Er zal naar de reden en oplossing gekeken worden, zodra er meer bekend is zal er contact met u worden opgenomen hierover. Ik hoop dat het snel opgelost zal zijn.

PostNL Klantenservice

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door BennieL