Mijn Klacht:
Waar zijn mijn 2 pakketjes gebleven die op 9 november bezorgd moestem worden… Heb nog steeds niks binnen, hoor graag waar die post gebleven is van 8 naar 9 november????
Gewenste Oplossing:
Mijn pakketjes binnen en anders vergoeding van de inhoud.

