Klacht: Verjaardagskaarten niet ontvangen

Dommelen@ op 26 juni 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 10 juni hebben wij geen post ontvangen terwijl wij weten dat er kaarten onderweg waren vanwege een 75e verjaardag. Ook vandaag niet ontvangen. Wij willen graag weten waar deze kaarten uithangen. Er zitten mooie zelfgemaakte kaarten bij. Graag antwoord van u.

Gewenste Oplossing:

Dat de kaarten boven water komen. Er zit niet voor niets postzegels op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Graag verneem ik van u of u de poststukken inmiddels ontvangen heeft of niet. Mocht dit niet het geval zijn, dan geef ik graag een klacht door wegens het niet ontvangen van de post. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Dommelen@

9 maanden geleden - Wij hebben inderdaad wat poststukken ontvangen. Op woensdag I.p.v. op zaterdag. Wij kunnen niet helemaal nagaan of dit alle poststukken waren. Maar er is in ieder geval iets boven water gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juni 2023 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik ben blij dat u nog poststukken heeft ontvangen. Mijn excuses voor de vertraging.

Onze doelstelling is om post de volgende bezorgdag af te te leveren, maar soms kan het langer duren. Briefpost wordt normaal gesproken uiterlijk binnen 5 bezorgdagen (di-za) afgeleverd. Ik heb een melding over de vertraging gerapporteerd aan de afdeling bezorging zodat dit besproken wordt. Ook gaan wij onderzoeken of er vaker problemen zijn in het postcodegebied. Er volgt geen verdere terugkoppeling omdat wij dit intern afhandelen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dommelen@