Klacht: Rouwkaart niet ontvangen

EelcoB op 03 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waar mijn familie eerder deze week de rouwkaart wél heeft ontvangen, heb ik geen rouwkaart mogen ontvangen, ondanks dat deze in dezelfde partij is aangeboden. Ik mag toch verwachten dat een rouwkaart na drie dagen wel bezorgd zou moeten zijn?

Gewenste Oplossing:

Een mogelijke oplossing is er actief werk van maken dat dit niet meer kan gebeuren. Ik vraag mij echter af of dit bij PostNL mogelijk is, want bij de buren bleek onlangs hetzelfde al te zijn voorgevallen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht EelcoB

8 maanden geleden - Zojuist het telefoonnumer voor vragen over rouwpost gebeld... een wachttijd van 26 minuten!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2023 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een rouwkaart. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste gecondoleerd met uw verlies. Excuses dat deze rouwkaart niet of vertraagd binnen is gekomen, we proberen rouwpost altijd met extra aandacht te bezorgen. Helaas is dat in uw geval misgegaan. Ik zie dat u via onze chat op 22-6 al een klacht hierover bij ons in heeft gediend. Ik kan helaas niet achterhalen waar de rouwkaart is. Het betreft namelijk een ongeregistreerde postzending die in ons proces niet gevolgd kan worden. Ik wil u adviseren om ook contact op te nemen met de verzender van de rouwkaarten, zodat deze als verzender eventueel ook een klacht kan indienen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

EelcoB

Heeft op 03 juli 2023 om 20:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb geen contact gehad via de chat op 22-6, maar op 26-6. Daar werd mij verteld dat ze het intern zullen melden, waarna het gesprek direct werd beëindigd. Ik zie niet in, hoe dit een oplossing moet zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door EelcoB