Klacht: PostNL liegt en bedriegt alles aan elkaar vast!

rudybouman op 02 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

30 juni 14:44
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt
Bezorgtijd: morgen tussen 12:45 en 15:15
30 juni 14:23
Bezorger is onderweg
30 juni 7:27
Zending is gesorteerd
29 juni 14:07
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt
29 juni 13:59
Bezorger is onderweg
29 juni 7:37
Zending is gesorteerd
28 juni 20:50
Pakket is ontvangen door PostNL
28 juni 8:54
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Dit is toch niet normaal???/ Klantenservice (als je hen al kan bereiken) liegt alles aan elkaar vast en houdt je aan het lijntje!

Gewenste Oplossing:

Pakket bezorgen!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht rudybouman

9 maanden geleden - Oja. Daarna zeiden ze ineens dat het via Extra@Home zou gaan (zoveelste smoes). Heb contact met hen gehad, en gaat NIET via Extra@Home, maar gewoon PostNL!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht rudybouman

9 maanden geleden - En wederom weer zo'n dag; De reis van je pakket 1 juli 7:11 Zending is gesorteerd Bezorgtijd: vandaag tussen 12:45 en 15:15 30 juni 14:44 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt 30 juni 14:23 Bezorger is onderweg 30 juni 7:27 Zending is gesorteerd 29 juni 14:07 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt 29 juni 13:59 Bezorger is onderweg 29 juni 7:37 Zending is gesorteerd 28 juni 20:50 Pakket is ontvangen door PostNL 28 juni 8:54 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt Dit is toch niet normaal!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juli 2023 om 18:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rudy,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat een nare situatie! Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is. PostNL kampt met vertragingen van pakketten. Natuurlijk doen we er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen. En bij de meeste pakketten lukt dat gelukkig ook. Maar helaas hebben we te maken met een achterstand, die we langzaam inlopen. Daarom verwerken we iedere dag nieuwe pakketten plus een deel van de achterstand.

Ik heb uw pakket gelijk nagekeken in ons systeem. Ik zie dat de bezorging niet gelukt is en het pakket daarom naar een PostNL-punt gaat. Ik wil u daarom aanraden om de track and trace code in de gaten te houden voor het afhaalbericht. Hopelijk kunt u het pakket snel in ontvangst nemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL klantenservice

rudybouman

Heeft op 03 juli 2023 om 08:08 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bizar dit!!!!!!! Zou gisteren bezorgd worden tussen 12:45 en 15:15. Niets, dus ben maar weg gegaan. Uiteindelijk (OP EEN ZONDAG) stond PostNL om 17:00 uur aan de deur! Dit verwacht je niet op een zondag om deze tijd. Nu wordt het naar een PostNL punt gebracht. Schandalig. Had ook bij de buren gekund. Nu hopen dat het VANDAAG bij het PostNL punt wordt gebracht, of dat ik weer een week moet wachten!

Valt mij ook op dat mijn klacht pas zichtbaar is geworden op klacht.nl nadat PostNL zogenaamd een oplossing had (en pas nadat ze geprobeerd hebben te bezorgen)

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Beste Rudy, Bedankt voor uw reactie. Begrijpelijk dat u hier vragen over hebt. Het kan zijn dat de buren op dat moment ook niet thuis waren en de bezorger het hierdoor niet heeft kunnen afleveren. Gelukkig heeft u het pakket vandaag kunnen afhalen bij het PostNL-punt. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Hopelijk gaat dit in het vervolg beter! Met vriendelijke groet, PostNL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rudybouman