Klacht: postbezorger

miep 41 op 03 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

goedemorgen postnl
ik heb en klacht over het post bezorger het is al tweeweken dat we zaterdag geen post ontvangen
we krijgen zaterdag normaal altijd reclame thuis gestuurd en die krijgen we al twee weken niet en als die bezorger loopt mag je blij wezen dat je het voor 20 uur binnen is dat vindt ik niet normaal om deze tijd te lopen hoop dat u wat mee doet
vriendelijk groet
wg jansen
ja buddestraat 13 deventer 7412JD

DAT DIE PERSOON NORMAAL MET ONS POST OM GAAT EN BEZORGT

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 juli 2023 om 09:11 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van reclame. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorging van de reclame op zaterdag niet juist verloopt, ik begrijp erg goed dat u hier niet blij mee bent.

Helaas zal ik u aan moeten geven dat PostNL geen ongeadresseerd reclamedrukwerk bezorgt, ik vermoed dan ook dat wij in dit geval niet degene zijn die uw klacht veroorzaakt. Ik zou u willen adviseren om de klacht neer te leggen bij het juiste bedrijf wat de reclame in uw regio levert.

PostNL Klantenservice

miep 41

Heeft op 03 juli 2023 om 12:27 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ook de gewone post wordt dan niet bezorgt op zaterdag of s avondt laat. Hoop dat u me nu begrijpt

Alle klachten die gemeld zijn door miep 41