Klacht: post niet ontvangen

harriet vstrijpvgeel op 23 juni 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

zaterdag 3 juni brief in a5 envelop laten frankeren en gepost door medewerker in brievenbus bruna postkantoor geldrop tot op heden heeft afzender niets ontvangen

dat afzender de post ontvangt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Beste lezer, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat een door u verzonden poststuk nog niet door de geadresseerde is ontvangen. Sorry voor de onduidelijkheid, ik snap dat dit vervelend is. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik van u: - het volledige adres van de geadresseerde. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren door contact op te nemen met onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht harriet vstrijpvgeel

8 maanden geleden - 3 juni brief gepost 13 juni aangekomen

Heeft op 23 juni 2023 om 12:06 geantwoord

Beste lezer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het is goed om te lezen dat de brief inmiddels door de geadresseerde is ontvangen. Maar de manier waarop dit is gegaan is natuurlijk niet zo mooi. Mijn excuses voor de vertraging.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door harriet vstrijpvgeel