Klacht: Pakketpost

wiatco op 26 februari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als wij ergens iets bestellen dat door de post moet worden geleverd dan word er nooit bij ons aangebeld als het pakketje geleverd word. Het word zomaar bij de buitendeur gezet, en als wij toevallig eens iemand op bezoek krijgen, of in de gang moeten zijn dan zien we dat pakje tegen het raampje naast de voordeur staat.
We vinden dat zéér vervelend want wat als het daar weggehaald word? Hoe moeten we bewijzen dat we dat pakje niet hebben gekregen als het op betalen aankomt? Bovendien getuigt het niet fatsoen dat men niet eens de moeite neemt om even aan te bellen en het af te geven!!!
We hopen dat daar iets aan/mee gedaan word, want dit kan écht niet!!!

Als er de moeite word genomen om even aan te bellen om het af te geven. En vóóral ook dat men even de tijd neemt om te wachten tot één van ons bij de voordeur is want wij zijn gehandicapt en kunnen dus niet zo vlug bij de voordeur komen!

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door