Klacht: Pakket niet bezorgt

hdhenk op 20 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket niet bezorgt maar naar afhaal punt gebracht zonder toestemming onhandig als je rolstoel gebonden bent !
Ben hele dag thuis geweest.
Bezorger is niet aan de deur geweest.

Gewenste Oplossing:

Thuis bezorgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 20 juli 2023 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket niet op uw adres heeft aangeboden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze bezorgers dienen een pakket op het aangegeven adres aan te bieden. Mijn excuses dat dit niet goed is gegaan. We hebben uw klacht opgeslagen en doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Die gaat de situatie met de bezorger bespreken om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen bericht. Maar na dit gesprek moet de bezorging beter gaan.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hdhenk