Klacht: Pakket kwijt en ze lossen nog steeds niet op

Bas-Andrea00 op 15 november 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 15 november 2012

Een klant van PostNL heeft een klacht ingediend over een kwijtgeraakt pakket. Ondanks het verzoek om hulp via Twitter, ontving de klant geen oplossing en uitte zijn onvrede over de klantvriendelijkheid van de medewerkers. De klant overweegt voortaan gebruik te maken van DHL voor verzendingen.

Mijn Klacht:

Ze hebben mijn pakket kwijt gemaakt zeggen ze neem contact op met Twitter @ postnl webcare als oplossing wat zeggen ze dan op Twitter we kunnen niets voor u doen . Wat een waardeloos bedrijf voortaan versturen met DHL die komen hun afspraken wel na .
En de medewerkers van postnl moeten weer een training hebben over klantvriendelijkheid .

Gewenste Oplossing:

Niets meer ze kunnen daar de boom in

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM