Klacht: Pakket al 3 weken kwijt

buitelander op 30 juni 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket moest al 1 juni geleverd word. Het is 18 juni
Die je navraag dan word er gezegd dat het ok 3 juni geleverd word. Hoe kan dat?

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket geleverd word of bewijs dat het terug is bij zender

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw voorletter(s) en achternaam; - uw postcode en huisnummer; - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht buitelander

8 maanden geleden - Waar wordt je pakket bezorgd? David Van der Merwe Hoenderkamp 45 6666AP Heteren Nederland De reis van je pakket 2 juni 8:46 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt Nieuwe bezorgtijd: 03-06-2023 31 mei 1:59 Pakket is ontvangen door PostNL 30 mei 14:26 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt Gegevens van je pakket Bezorgadres David Van der Merwe Hoenderkamp 45 6666AP Heteren Nederland Afzender Coolblue Postbus 1016 5004BA Tilburg Nederland Track trace-code 3SCBLU7073158 Gegevens Gewicht: 3,62 kg Details: 35 x 13,5 x 38,5 cm

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 juni 2023 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Sorry dat uw zending nog niet is afgeleverd. Natuurlijk snap ik dat u ongerust bent.

Jammer genoeg kan ik de reden voor de vertraging niet achterhalen. U kunt het beste de afzender benaderen zodat die bij ons een onderzoek kan starten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

buitelander

Heeft op 30 juni 2023 om 11:42 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Een dure pakket zitten nu lekker in de huis van een PostNL medewerker.
Schandalig!!!

Alle klachten die gemeld zijn door buitelander