Klacht: Niet ontvangen/geen oplossing

Peggy Senster op 03 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou 24 mei tussen 15 en 18 uur bezorgt worden. Tot heden niks ontvangen. Medewerkers van post.nl kan mijn pakket niet vinden. Helaas pindakaas. Ander Pakket zou 14 juni tussen 15 en 18 bezorgt worden, ook dit Pakket is kwijt. Aangetekende brief wordt gewoon in de brievenbus gegooit. Post.nl kan( na contact) nergens mee helpen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar mijn pakket is en waarom ik het niet krijg. Het is bij hun aangemeld dus bij hun aanwezig.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Beste lezer, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u een klacht heeft over de levering van twee pakketten én over de bezorging van een aangetekende brief. Sorry daarvoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik snap dat dit vervelend is. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik van u: - de tracking codes van de betreffende zendingen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2023 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Peggy Senster