Klacht: Niet geleverde diensten en beschadiging aan muur

Sabrina Letty Desiree Danker op 10 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

NIET GELEVERDE DIENSTEN: De bezorgers weigerden om het bankstel uit te pakken, te monteren en op de juiste plaatst neer te zetten. Het was te warm en de bank te zwaar. Gebeld met PostNL om hierover te klagen. Vervolgens zouden zij dezelfde dag terugkomen en zijn zij in het geheel niet geweest. Ik heb iemand moeten inhuren die deze klus (wat het werk is van jullie bezorgers) heeft moeten afronden.

BESCHADIGING AAN WAND: De beschadiging aan de muur is veroorzaakt door de PostNL bezorgers. De muur was voor hun komst juist geverfd. De bezorgers klaagden dat de bank te zwaar is. Omdat de bank te zwaar was, stonden zij onstabiel en kwamen zij tegen de muur aan met de houten bekisting, wat een buts in de muur heeft veroorzaakt. De foto’s tonen dit aan. Bezorgers ontkennen dit

Ik heb PostNl verzocht om de kosten die ik heb moeten maken om de beschadiging aan de muur te repareren, plus de kosten voor een externe partij die ik heb moeten inhuren aan mij te vergoeden. De kosten bedragen in totaal 350 EURO
Post NL geeft aan dat zij niets verkeerd hebben gedaan en 10 euro voor het ongemak willen betalen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw bank. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Het onderzoek met Extra@Home is nog lopende en nog niet afgerond. U heeft de behandelaar ook ge-e-maild dat u het oneens bent met de beslissing. Ik wil u adviseren het contact te onderhouden met de behandelaar en de resultaten van het onderzoek af te wachten. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Sabrina Letty Desiree Danker

8 maanden geleden - Goedemiddag De klacht was inderdaad nog in behandeling, maar vandaag heb ik bericht teruggekregen dat de bezorger blijft ontkennen dat hij de muur beschadigd heeft Daarom blijven ze erbij dat 10 EURO coulance moet volstaan. Hier ben ik het pertinent niet mee eens. De kosten om verf aan te schaffen en een schilder in te huren die de bschadiging kunnen repareren hebben mij meer dan 10 EURO gekost. Post NL is de veroorzaker van de beschadiging, en ik word geadviseerd dit op mijn eigen verzekering te verhalen? Dit is erg onredelijk. Daarnaast heb ik ook geen reactie gehad op het feit dat de bezorgers hun werk niet wilden uitvoeren door de bank niet uit te pakken en willen monteren. Ik ben genoodzaakt andere stappen te ondernemen. Groet, Sabrina

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrina Letty Desiree Danker