Klacht: Na 2 weken nog steeds druk voor bezorging

ed parket op 02 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 2 weken nog steeds niet bezorgd. En ivm drukte kan het later worden.

Bezorging nakomen. En op tijd leveren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw voorletters en achternaam; - uw postcode en huisnummer; - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht ed parket

7 maanden geleden - Schuurvloeren.nl Kanunnik van Mulicomstraat 24, 6525vm nijmegen 3STMTL223925377

Heeft op 02 juli 2023 om 21:20 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht met de gevraagde gegevens!
Mijn excuses dat uw zending met barcode 3STMTL223925377 nog niet is afgeleverd. Natuurlijk snap ik dat u ongerust bent.

Jammer genoeg kan ik de reden voor de vertraging niet achterhalen. Helaas hebben wij wel vertraging met de bezorging/sortering van de pakjes. Dit heeft met de afgelopen feestdagen, het vakantiegeld en de opstapelende pakjes daardoor te maken. Normaal kan het maximaal 2 werkdagen duren voordat zendingen worden afgeleverd, maar door deze vertraging is dit uitgesteld naar 6 bezorgdagen (di-za). Echter, deze termijn is nu natuurlijk wel al voorbij. Daarom kunt u het beste de afzender benaderen zodat die bij ons een onderzoek kan starten. Zij zijn onze klant en kunnen ook een passende oplossing vinden samen met u.

PostNL Klantenservice

ed parket

Heeft op 03 juli 2023 om 05:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik ben de koper en heb betaald hier voor. Dus gewoon onderzoek starten. En het maakt niet uut of ik de ontvanger of afzender ben. De fout lig bij u.

Alle klachten die gemeld zijn door ed parket