Klacht: Mijn pakket is onbekend

Lailamira op 20 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwacht een pakket vanuit SHEIN besteld. En als ik mijn pakket wil volgen zie ik het volgende (De zending wordt in bulk overhandigd en de definitieve acceptatie van het item moet worden bevestigd) ik ga morgen op vakantie in heb daar belangrijke spullen die ik nodig heb.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket morgen krijgen het heeft lang geduurd. Of ik kom het ophalen ergens als ik maar mijn pakket krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juli 2023 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat u wilt weten wanneer u uw pakket ontvangt Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

Ik zie dat uw pakket gisteren in het sorteerproces van PostNL is ontvangen, ik verwacht dan ook een spoedige bezorging. Dit zal helaas niet vandaag zijn.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lailamira