Klacht: Levering RR997897557PL

Marek Tujaka op 03 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn zending nummer RR997897557PL staat al 57 dagen in Den Haag Inbound / PostNL. Nogmaals vraag ik wanneer zal ik mijn pakket ontvangen??? Je geeft me mijn pakket niet terug (ik weet niet waarom) en geef me dan het geld terug. Is dit een legale manier om van mensen te stelen?

Verzenden of geld!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 juli 2023 om 10:34 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Sorry dat uw zending nog niet is afgeleverd. Natuurlijk snap ik dat u ongerust bent.

Jammer genoeg kan ik de reden voor de vertraging niet achterhalen. U kunt het beste de afzender benaderen. Die kan met u een oplossing zoeken en volgens de voorwaarden melding maken bij de eigen postorganisatie.

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Marek Tujaka

7 maanden geleden - Ik eis mijn geld terug! Je hebt mijn pakket gestolen, geef me je geld terug!

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Beste Marek, Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u niet tevreden bent met het antwoord. Ik geef u hier graag meer duidelijkheid over. U hebt aan de afzender betaald voor het verzenden van uw pakketje, daarmee heeft u een afspraak met de afzender. De afzender heeft aan ons betaald en daarmee hebben wij een afspraak met hen. Dat is dan ook de reden dat zij u een passende oplossing dienen te bieden en zij indien nodig contact op kunnen nemen met ons. Met vriendelijke groet, PostNL klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Marek Tujaka

7 maanden geleden - Wat is nog een brutaal antwoord? De afzender van het pakket is niet verantwoordelijk als PostNL mijn pakket kwijt is. Ze zien de tracking en weten dat het pakket vanaf 15 mei in DEN HAAG INBOUND is. Ik wil mijn pakket of mijn geld terug! Gelieve de afzender niet door elkaar te halen aangezien PostNL de zendingen steelt!!!

Marek Tujaka

Heeft op 10 juli 2023 om 10:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Leugens en diefstal!

Alle klachten die gemeld zijn door Marek Tujaka