Klacht: De communicatie en bereikbaarheid is ronduit slecht

JANVTEV op 01 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gistern 16 juni zou ik een pakketje ontvangen zoals gemeld in de app? Tijd tussen 8:00 en 18:00 Na 18:00 de melding sorry niet gehaald wij proberen het nog voor 22:00 Vanmorgen melding sorry niet gehaald. Mijn vraag wanneer dan? Geprobeerd de klantenservice tebereiken een lange questionaire van een chatbot waarna je een nummer krijgt. Vervolgens 45 minuten in de wacht gestaan. GEEN CONTACT. Waar kan ik nu met mijn vraag en klacht naar toe? Super slecht!!!?

1. Dat de informatie in de app consequent wordt bijgewerkt. 2 Dat je een vraag zo snel mogelijk accuraat wordt beantwoord.3. Als ik een medewerker probeer te bereiken niet het idee moet krijgen dat de mensheid is opgehouden met bestaan. Dus een acceptabele wachttijd of anders terugbellen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Beste lezer, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket én over de bereikbaarheid van onze klantenservice. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik van u: - de tracking code van de betreffende zending. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht JANVTEV

7 maanden geleden - Het gaat om tracking code LS32777163NL. Ik heb een klacht over m.n. de informatievoorziening en bereikbaarheid.

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Beste lezer, Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas is tracking code LS32777163NL niet correct. Deze heeft 8 cijfers, terwijl dit soort codes 9 cijfers horen te hebben. Ik ontvang nog graag de juiste tracking code, zodat ik met u mee kan kijken. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht JANVTEV

7 maanden geleden - LS632777163NL

Heeft op 03 juli 2023 om 19:38 geantwoord

Beste lezer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb voor u gekeken naar de zending en zie dat de zending op 15-6 een eerste melding in de postsortering heeft gehad en een laatste op 20-6. Helaas heb ik geen verdere scan informatie in ons systeem en is op dit moment helaas onbekend waar de zending zich bevind. Ik raad u aan contact te zoeken met de afzender. Aan de hand van in internationale postovereenkomsten kunnen zij via de postorganisatie waar zij het mee hebben verzonden een onderzoek naar de zending op laten starten.

PostNL Klantenservice

JANVTEV

Heeft op 05 juli 2023 om 06:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 Mijn klacht gaat niet over het niet zijn geleverd want het pakje is ondertussen ontvangen 2. Mijn klacht gaat over het niet bijwerken van de app 2.De slechte informatievoorziening en communicatie . 3. Het totaal niet bereikbaar zijn 4 Daar komt nu dus bij het onterecht verwijzen naar de leverancier

Alle klachten die gemeld zijn door JANVTEV