Klacht: 2 pakketten afgeleverd niet hier met vreemde handtekening eronder

Dizzley26 op 28 juni 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 pakketten afgeleverd met vreemde handtekening, maar niet bij mij en moest al week wachten en nu waar zijn mijn 2 pakketten dan?!

Mijn 2 pakketjes bij Mij afleveren en Niet bij iemand Anders

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de tracking codes van beide pakketten. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 28 juni 2023 om 14:16 geantwoord

Beste lezer,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Dizzley26

Heeft op 28 juni 2023 om 20:45 geantwoord

THYS
TOYS
ThysToys.nl 20 jun.
aan mij
Beste Pamela,
Vandaag telefonisch contact gehad met je betreft je
zending
Er is gisteren al een onderzoek gestart met
casenummer 22006421
Zodra we reactie hebben ontvangen laat ik het je
weten.
Met vriendelijke groet
Leonie
Klantenservice ThysToys.nl
Nog niets ontvangen

Reactie van de melder van de klacht Dizzley26

7 maanden geleden - Cool Zwembad.nl Pamela Bogers, Je bestelling is verzonden bestelling - verzonden Via onderstaande link kun je het pakket volgen: 3SDNHF1561121 Je kan jouw tracktrace code volgen vanaf 22:00 uur voor bestelling D226733A. Hierboven de tracktracecode nog steeds geen zwembad gehad!

Reactie van de melder van de klacht Dizzley26

7 maanden geleden - Cool Zwembad.nl Pamela Bogers, 3SDNHF1561121 Hierboven de tracktracecode van het zwembad

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat er reeds door de afzender van het pakket een onderzoek is gestart. Ik zou u dan ook willen vragen dit onderzoek af te wachten, de afzender is degene die u op dit moment op de hoogte zal houden. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dizzley26