Klacht: postNL raakt alles kweit?

op 19 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb circa een maand geleden een bestelling bij Amazon en Pixmania opgegeven. Beide producten zouden via postNL brievenbus-bezorging naar mij toe gestuurd moeten worden. Nou, kort gezegd: ze zijn nooit aangekomen! Zowel Amazon als ook Pixmania getuigen hun bestellingen te hebben verzonden.

Gewenste Oplossing:

scherpere kwaliteitscontrole op post en (!) medewerkers. Laat het maar anders weer TNT-POST overnemen. bedankt.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door imma123