Klacht: PostNL niet verantwoordelijk volgens PostNL

op 20 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is niet te geloven!!!
Een paar weken geleden staat de postbezorger van PostNL op de stoep. Mevrouw ik heb uw het pakketje verkeerd bezorgt maar heb een briefje in de bus gedaan dat het van u is. Na weken langs gereden te zijn nog steeds niemand thuis. Daarom een klacht ingediend. Dat de chauffeur er niks aan kan doen maar dat ik nu 4 weken na verjaardag nog geen cadeautje heb.

4 dagen geleden werd ik door een vrouwelijke medewerker van PostNL gebeld. Zij gaf aan het erg vervelend te vinden. Daarnaast gaf ze aan dat ik gebeld zou worden door een regionaal persoon van PostNL die het zeker voor mij ging oplossen.

Zojuist werd ik door Elco Smid van PostNL teruggebeld. In nog geen 2 minuten wist hij mij te vertellen, dat het mijn eigen probleem is. Het is mijn eigen verantwoordelijkheid. Dat PostNL per dag xxxx pakketjes sturen en dat zij vrijgesteld zijn van de wetgeving om verantwoordelijk te zijn voor zoekrakende pakketjes. Waarop ik antwoorde; het pakketje is niet zoek. Elco gaf aan dat hij van alles kon doen; geld teruggeven, maar daar begon Elco niet aan. Tot ziens en oja nog een prettige dag. Zo service gericht en dat voor 35 euro.

Hier zakt echt je broek vanaf.

Wij sturen zakelijk tientallen duizenden poststukken per jaar via Post NL, zal je vertellen vanaf 2013, zullen dat er nul zijn.

Gelukkig Nieuwjaar PostNL

Of mijn pakket terug of de waarde van het pakket 35 euro

Bericht van

6 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door CWakker