Klacht: postbezorging

op 02 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is dat de post van SANDD domweg niet bezorgd wordt, laat staan op tijd bezorgd wordt.
Belastingbrieven worden niet bezorgd !, de opvolgende aanmaningen dan weer wel , maar dan is inmiddels het te betalen bedrag met een boete verhoogd.
Dit heeft als gevolg dat ik bij de belasting weggezet wordt als een wanbetaler, en hier ben ik geheel niet van gediend !!
Ik reken SANDD dit zwaar aan en ben hier helemaal niet van gediend , maar ben machteloos in deze .Het enige wat ik kan doen is deze klacht hier melden en hopen dat er een oplossing komt .

Ik wil gewoon al onze post op tijd bezorgd krijgen , elke dag , iedere week.
Dit lijkt mij , voor een organisatie als de uwe , een taak waarvoor u garant diend te staan .
Maar de bezorging zoals u die nu presteerd , kost ons alleen maar geld .
Dit kan niet uw bedoeling zijn , en de boetes die ik ontvang kan ik ook nergens verhalen !!!
Of het mag zijn dat u ons deze schade vergoeden gaat

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 juli 2012 om 08:57 geantwoord

Beste heer/mevrouw Meijerink,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen melding te maken van dit incident en wij zullen hier zeer serieus mee omgaan.

Het is niet de bedoeling dat u uw post niet/te laat ontvangt.

Wij gaan uitzoeken hoe dit kan en zullen hier de bezorger/bezorgster in kwestie op aanspreken om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Sales Support

Alle klachten die gemeld zijn door meijerink