Klacht: post wordt gewoon niet bezorgt!!!!

op 19 september 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Adres:Palmbrugweg 19, 6101ah Echt. Dit is mijn adres maar de woning is in vieren gedeeltelijk. Ik en ook de andere mensen krijgen al bijna een jaar gewoon de post niet. Helemaal niet. Belastingbrief,tempo team,regionaal, niks komt hier aan. Ik ben zelf bezorger voor postal. Mijn collega bezorgt alles netjes want Ik ben net thuis en dan zie ik hem aloud komen. Er is 1brievenbus die duidelijk zichtbaar is met koeienletters 19 op staat. De huurbaas heeft gezien dat de mevr van stand het gewoon niet bezorgt!!! Ze zou zelfs hebben gezegd dat t te ver van de weg was en ik kan t niet vinden. Dat is onzin. Als ze tot de voordeur was gelopen, daar staat verwijzing naar de zijkant! Inmiddels hebben we problemen met alle instanties en grote ook nog. En wij maar zeggen dat hebben wij niet gekregen!!! Echt heel fijn zo. Aub uw hulp hierbij!!!! Ik heb foto,s van ons huis en kan laten zien dat ze gewoon te beroerd zijn om hun werk goed te doen. Dit kan zo niet.

Als de post wel in de brievenbus bezorgd gaat worden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 19 september 2016 om 10:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ilona houben