Klacht: post verkeerd bezorgt (bankafschriften)

joske-anne op 03 juli 2020 over Post algemeen in de categorie Post

Geachte ik heb u eerder deze week ook al een email verstuurd over de postbode die mijn post verkeerd heeft gepost ik kreeg hem terug zonder envelop en de papieren waren opgevouwen,om de postbode aan te spreken op zijn fout moest ik eerst de bank bellen voor wie dit gepost heeft het is POST NL, de bank heeft de bankafschriften op 22-06-2020 verstuurd naar POST NL en ik kreeg op 01-07-2020 mijn bankafschriften opgevouwen te rug zonder envelop,graag wil ik dat jullie deze postbezorger hier op aanspreekt dat deze papieren niet zomaar in de brievenbus kunnen worden gestopt voor even een kijk of het goed is en dan in de bus met deze papieren.

Ik ben tevreden als ik van jullie bericht terug krijg dat jullie een gesprek hebben gehad met de postbode die hier verantwoordelijk voor is zelf ga ik als ik de postbode zien ook vragen of jullie het er met hem over hebben gehad van het verkeerd bezorgen van deze bankafschriften,ik vind het nog steeds niet kunnen deze fout het is prive,ik heb jullie voldoende geinformeerd over deze situatie zodat jullie weten wie hier mijn post heeft bezorgd met deze datums.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joske-anne