Klacht: Post verkeerd bezorgd belastingdienst

op 07 juli 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn adres is een brief op het verkeerde adres bezorgd van de belastingdienst, deze kreeg ik geopend in de bus, 2’5 week na datum brief.
Deze brief was voor mij bestemd en is vertrouwelijk.
Vandaag ontvangt mijn vader een brief ook van de belastingdienst op zijn adres. Terwijl dit in een andere straat bezorgd hoort te worden.

Dit is vertrouwelijke post en hoort niet op een ander adres bezorgd te worden.
Zelf heb ik de brief op het adres van mijn vader wel netjes ongeopend op het juiste adres afgegeven.

Gewenste Oplossing:

Opletten met vertrouwelijke post

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw de Kort, Vriendelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet goed gaat, uiteraard onze excuses hier voor. De melding heb ik in behandeling genomen en staat uit bij onze vestiging. Zij zullen deze melding met de verantwoordelijke bezorger bespreken en er worden duidelijke afspraken gemaakt om er voor te zorgen dat dit niet meer kan gebeuren. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Nadine, Klantenservice Sandd

Alle klachten die gemeld zijn door Dekort