Klacht: post opengesneden, beschadigd, verkeerd bezorgd

op 20 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is ongelooflijk wat er allemaal mis gaat bij de post bezorging. En niet af en toe, nee wekelijks. Verkeerd bezorgen, post erg beschadigd, verkreukeld, gescheurd. Ik kreeg zelfs deze week een envelop waar alleen de voorkant nog maar van over was en de rest was weggesneden. Wat er nu in heeft gezeten, geen idee. Ik hoop maar dat het niet belangrijk was.

Alstublieft terug naar vroeger, en gewoon de oude vertrouwde postbode met zijn eigen wijk. Al dat bezuinigen met al die invalkrachten. Wie doet het verkeerd, dat is haast niet meer te achterhalen. Een vaste postbode op een route en je hebt een aanspreekpunt. Nee ze moeten op het hoofdkantoor nog meer geld binnen scheppen om de zakken te vullen.

Bericht van

6 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door nettie1