Klacht: post na opzegging

op 28 september 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zo’n twee maanden geleden heb ik de Bankgiro loterij opgezegd. Er werd mij verteld dat er nog een keer post zou kunnen komen omdat het in het systeem zou staan, maar dat het daarna op zou houden. Helaas ontvang ik nu nog steeds post op naam EN word ik gebeld door de Bankgiro loterij. Hier zit ik echt niet op te wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat er geen post meer komt en dat ik ook niet meer gebeld word. Na 1 keer een melding te hebben gedaan, ga ik er van uit dat mijn gegevens uit het systeem gehaald worden en dat ik niet meer achtervolgt word door post of telefoontjes. Ook niet van de andere loterijen zoals de vriendenloterij etc.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Nijhoff