Klacht: post in verkeerde brievenbus

op 10 oktober 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen op Cuneralaan 1B, waarvan de brievenbus op Cuneralaan Hoog zit (fietspad). ik heb al eens uitgelegd hoe het in elkaar zit maar ik mis post en moet de post bij de buren uit de brievenbus op Cuneralaan 1a (laag) halen.
Gezien het feit deze mensen hun reguliere brievenbus ook op Cuneralaan Hoog hebben wordt deze bus maar sporadisch geleegd.
De bus waarin alles van Cuneralaan 1a-1b- en 1c gedaan wordt is bestemd voor de post van Dominee De Jong.Dit is GEEN reguliere brievenbus!!

Gewenste Oplossing:

Als onze post goed in onze brievenbus komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Kuipers,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Zeer vervelend te vernemen dat de postbezorging niet naar behoren verloopt. Wij hebben direct de melding uitgezet bij de vestiging, zodat dit kan worden opgenomen met de bezorger in kwestie. Wij gaan er vanuit dat u vanaf heden uw post op de correcte wijze, in uw eigen brievenbus ontvangt.

Mocht er onverhoopt toch iets misgaan wat betreft de Sandd-bezorging op uw adres, dan vernemen wij dit uiteraard graag.

Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sandd Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door M. Kuipers