Klacht: Post half in de brievenbus

op 04 juli 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post wordt niet volledig door de brievenbus gegooid. Niet zo slim, zeker niet in vakantietijd. Bovendien kan de post er zo door wie dan ook worden uitgehaald.

Gewenste Oplossing:

Post helemaal door de brievenbus gooien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Latiers, Vriendelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat de postbezorging niet goed gegaan is op uw adres, uiteraard onze excuses hier voor. Uw melding heb ik doorgezet naar de juiste vestiging, zij gaan uitzoeken wie de bezorger is en uiteraard wordt deze melding met de verantwoordelijke bezorger besproken. Er worden duidelijke afspraken gemaakt zodat uw post weer volledig in de brievenbus wordt bezorgd. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Nadine, Klantenservice Sandd.

Alle klachten die gemeld zijn door Geenhelemaalniets