Klacht: Post en e-mails

op 26 juni 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Beste,

Ik ben al jaren een trouwe bezoeker (2x per week) van Holland casino Valkenburg.
Ik ben vorig verhuisd en heb deze adreswijziging ook doorgeven aan het onthaal van HC in Valkenburg.
Sinsdien krijg ik echter geen e-mails noch post.
Ik heb dit een paar weken geleden nogmaals doorgegeven. We hebben toen mijn gegevens nagekeken en alles blijkt te kloppen.
Afgelopen zaterdag hoorde ik dat er klanten (die veel minder komen dan ik) zijn die via e-mail een bon hebben ontvangen van 15 € ivm. de stakingen van de afgelopen weken. Ik heb hier dus niks van ontvangen en zo zijn er nog meerdere akties waar ik nooit post noch e-mails van krijg.

Ik had graag die bon van 15 € ook ontvangen en in de toekomst ook post en/of e-mails. Misschien is er nog een tegemoetkoming op zijn plaats van de afgelopen aanbiedingen die ik hierdoor allemaal heb gemist.
Het is misschien raadzaam om mijn e-mail adres te wijzigen in :
anja.vanwijmeren@imabenelux.com

Bij voorbaat dank,

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 30 juni 2017 om 12:30 geantwoord

Heeft op 30 juni 2017 om 12:36 geantwoord

U kunt in het vervolg de mails sturen naar anja.vanwijmeren@imabenelux.com.
Verder hard ik nog graag de bon van 15 € ontvangen die ik nooit heb ontvangen ivm. de stakingen. U spreekt hier helemaal niet over.
Klanten die nooit spelen hebben zelfs zo'n bon ontvangen en vind het schandalig dat ik deze niet heb ontvangen.
Ik verwacht deze bon dan ook nog.
Mvg,

Bericht van Holland Casino

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Wijmeren, Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wilden wij eerst weten welk mailadres wij konden gebruiken. Na uw antwoord konden wij dan aangeven dat u de bon alsnog zult ontvangen. U was ons hiermee voor. Wij hebben inmiddels uw mailadres aangepast en zullen er voor zorgen dat u alsnog de voucher ontvangt. De waarde van deze voucher wordt bepaald door de kleur van uw Favorites Card. Met vriendelijke groet, Customer Services Holland Casino

4 maanden geleden - Ik heb nog altijd geen bon ontvangen !! Mvg,

Bericht van Holland Casino

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Wijmeren, De email van de voucher zal vanavond worden verstuurd. Met vriendelijke groet, Customer Services Holland Casino

Reactie van de melder van de klacht anchine

4 maanden geleden - Nog altijd niks ontvangen ...

Reactie van de melder van de klacht anchine

4 maanden geleden - Ik heb tot op heden nog altijd niks ontvangen. Is dit nog serieus ? Mvg,

Reactie van de melder van de klacht anchine

3 maanden geleden - Ik heb NOG ALTIJD NIKS ONTVANGEN !!!

Bericht van Holland Casino

3 maanden geleden - Geachte %%individual_customer.aanhef%% %%individual_customer.full_last_name%%, Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u ook de herhaalmail van donderdag 13 juli met de voucher voor de staking niet in uw mail, spam of ongewenste mailbox heeft gevonden, onze excuses voor dit ongemak. De voucher is op 13 juli wel vanuit Holland Casino verzonden. Wij gaan een laatste poging doen om u alsnog de voucher te sturen. Dit zal in de week van 31 juli naar het door u opgegeven mailadres worden verzonden. Mocht u na deze week nog niets hebben ontvangen, dan vernemen wij dit graag weer van u. De voucher zal t/m 31 augustus 2017 geldig zijn. Met vriendelijke groet, Customer Services Holland Casino

Alle klachten die gemeld zijn door anchine