Klacht: Positive Woningen

op 11 mei 2017 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Geachte meneer/mevrouw,

Ik reageer vanaf september 2016 op woningen via woonnet rijnmond. Helaas sta ik voortdurend op een lage plaats. Hierdoor kom ik niet in aanmerking voor een woning. Ik ben een alleenstaande moeder van twee minderjarige kinderen. Ik verblijf momenteel bij mijn moeder. Deze woonsituatie is niet ideaal voor mijn gezin. Mijn moeder heeft last van gezondheidsklachten. Hierdoor is het lastig om met kleine kinderen in één woning te verblijven. Tevens kan ik mij niet inschrijven op het adres van mijn moeder. Ik ben in het bezit van een briefadres die over drie maanden zal verlopen. Ook kan deze niet meer verlengd worden. Ik zou graag willen dat er met mijn situatie wordt rekening gekomen. Ik zou baat hebben bij een hogere positie bij het reageren van een woning.

Een hogere positie bij het reageren van woningen. Empathie voor mijn situatie en mijn kinderen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sara Faris