Klacht: Pop up confetti

op 01 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Gisteren hadden we een verjaardagsfeestje en hadden 10 van dit product gekocht , we Deden dat open en er is een knal gekomen tegen het oog terwijl dit niet op de persoon werd gericht , het netvlies werd hierdoor geraakt . Dit is iets heel gevaarlijk en zeker naar kinderen toe , het gevaar word zelf niet eens aangeduid op jullie product .

Als dit word aangepakt want is te gevaarlijk en zeker naar kinderen toe en vergoeding voor dokter !

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda chiguero