Klacht: Poot van draaifauteuil afgebroken

op 15 december 2017 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De poot is afgebroken van mijn Montèl fauteuil uit 2012. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice. Deze hebben mij na een week geantwoord dat de Fabrikant niet meer bestaat en dat ze geen nieuwe poot kunnen bestellen. Dit is ook niet wat ik gevraagd heb. Als ze de poot repareren is het ook goed. Maar in de mail geven ze mij het advies om naar een meubelmaker te gaan om de poot te laten repareren. Waarom doen zij dit zelf niet?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer Montèl een monteur langs stuurt en deze stoel repareert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door WIlley