Klacht: Polisblad

op 08 juni 2016 over HSC Rosemont in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had mijn polisblad nodig en belde hen op om deze op te vragen.
Vreemd genoeg hadden zij deze niet klaarliggen, en konden deze ook niet opsturen naar mij omdat zij deze 1x verstrekken.

Hoe kan een verzekeringverstrekker geen polisblad hebben van een verzekerde?

Gewenste Oplossing:

Als zij mijn polisblad opsturen en vriendelijke medewerkers neerzetten.
Geen dames die met een cynische ondertoon aan mij uitleggen dat iCentre mijn polis had moeten opsturen naar hen en dat ik dat behoefde te weten want ik stond erbij. Heel merkwaardig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HSC Rosemont over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door CMK