Klacht: Poging tot oplichting

op 05 juni 2018 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Segoria heeft ons getracht op te lichten door incassoskoten á 26,50 euro in rekening te brengen voor een zogenaamd te late betaling. Nadat wij een screenshot hebben toegemaild van de door ons op tijd gedane betaling, kwam het bedrijf in kwestie met een onsamenhangend verhaal waaruit eigenlijk bleek dat het bedrijf Segoria toch de 26,50 euro wilde hebben, terwijl het bedrijf Segoria zelf ook concludeerde dat de betaling door ons tijdig is verricht.

Het bedrijf Segoria probeerde ook druk te zetten op de betaling door te eisen dat het bedrag binnen 6 dagen betaald diende te worden.

E-mails lijken geautomatiseerd wat doet vermoeden dat dit een buitenlands bedrijf is wat de boel naar onze mening probeert op te lichten.

niet van toepassing

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 06 juni 2018 om 13:11 geantwoord

Geachte meneer Joling,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Segoria

Heeft op 06 juni 2018 om 14:27 geantwoord

Er is geen oplossing geboden. Er is maar één juiste oplossing en dat is dat dit bedrijf de dubieuze handelswijze aanpast en dergelijke wanstaltige 'incassokosten' niet zomaar in rekening brengt op buitengewoon onrechtmatige wijze terwijl er allang is betaald. Bedrijf vraagt ons nu weer om één of andere ondertekende brief van de bank toe te sturen, lijkt wel een soort bezigheidstherapie. Ga niet met dit bedrijf in zee mensen.

Alle klachten die gemeld zijn door 155692