Klacht: poging tot oplichting

op 15 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Vandaag (15/8) gebeld door weekendje genieten met de mededeling dat ik een openstaande schuld had voor een bestelling uit juli 2016. Bestelling was 69, 99 euro en inmiddels opgelopen tot 220 euro(!). Ik zou 1 aanmaning hebben ontvangen per mail. Als ik niet direct zou betalen gaat de deurwaarder er aan te pas komen.
Leuke details, ik heb niets besteld bij dit bedrijf, ze kunnen niets aantonen, gelijk dreigen met de deurwaarder, als kers op de taart zeggen dat dit gesprek is opgenomen (mag helemaal niet zonder aankondiging vooraf) en vervolgens smijten ze de hoorn op de haak!
Als ik door deze rubriek kijk zie ik dat het wemelt van dit soort klachten over dit bedrijf, velen in deze maand.
Mensen pas alsjeblieft op, laat je niet bang maken!! Dit ruikt zeer sterk naar EERSTE KLAS oplichting!!
Zou ook graag willen weten bij welke instantie ik dit ook nog kan melden.

Als opgehouden wordt mensen op deze manier lastig te vallen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antoni2