Klacht: Pluspakket wordt berekend bij KPN Compleet abonnement

op 06 september 2016 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij een KPN compleet abonnement krijg je gedurende het abonnement een pluspakket a 10 euro voor televisie gratis… Deze worden alleen nu sinds 3 maanden bij mij berekend… Hiervoor bel ik de KPN klantenservice om deze klacht te verhelpen wordt er letterlijk gezegd “dat ik 3 maanden eerder had moeten bellen, DOEI” en werd vervolgens de verbinding verbroken.

Gewenste Oplossing:

Zij mij met een gepaste oplossing terug bellen en mij het teveel betaalde geld terug betalen a 30 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leetjuh1985