Klacht: Plusbricks

op 16 oktober 2016 over Plus in de categorie Supermarkten

Afgelopen week was de laatste actie van de plusbricks. Bij aankoop van 2 Unox rookworsten krijg je het groeikastje erbij. Dus maandagmiddag (10/10) ik naar de Plus ’s middags om boodschappen te doen. Want voor zo’n extra “stuntje” moet je zeker voor woensdag geweest zijn anders is het al op! Slechte zaak, als je iets spaart wil je het wel compleet sparen. Geen rookworst meer aanwezig. Dan wordt er gezegd: morgen komen ze weer binnen. Okee je gaat dinsdagmiddag opnieuw naar de winkel. Wel wat rookworst maar dus geen groeikastjes meer. Dat kan dus toch echt niet op de tweede dag. Bij navraag was het antwoord: het was een op = op actie. Kan …… maar niet op de eerste dag alles er al doorheen gedraaid. Het werd zeker te duur omdat dit een leuke actie is en daarom niet teveel in huis gehaald. Echt slecht! Wel dure rookworsten nemen maar niet het leuke actieartikel erbij. Voel me belazerd! Denk er sterk over om, zoals vele dorpsbewoners sinds de nieuwe winkel, om elders mijn boodschappen vandaan mee te nemen.

Als actie-artikelen minstens t/m de vrijdag in de schappen ligt en niet vaak al aan het begin van de week zijn uitverkocht. Dat is een heel slechte zaak naar je klanten toe.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wjbezemer@outlook.com