Klacht: Plus richard de zoete

op 12 augustus 2018 over Plus in de categorie Supermarkten

Waar moet ik beginnen, onvriendelijke personeel, vakken leeg, aanbiedingen, producten over datum.
Het is vakantie, vanaf het begin al klachten over legen vakken en dat wordt pas na een aantal dagen bijgevuld. Je ziet totaal geen leidinggevende die je kan aanspreken als je vragen hebt. Zuilvel, vlees en groente over datum. Had laatst melk gekocht die al 2 dagen over datum was, ik had er zelf ook niet opgelet. Dus dan bel je naar de supermarkt je mag een nieuwe halen, kom je daar doet een collega moeilijk omdat je geen bon hebt sorry hoor het is hun fout dat de datums niet kloppen en de andere zegt dat het geen probleem is. Vorige week bleek een aanbieding er te zijn van de roerbak groente maar vandaag hing er een kaartje kom ik bij de kassa volle prijs. Ik leg het uit ik laat het kaartje zien van kijk dit hing daar en officieel moeten ze die aanbieding geven. Mooi niet dus. Personeel die totaal geen weet heeft van de aanbiedingen of andere dingen die er speelt. Geen communicatie. De kassière had ook naar de groente afdeling kunnen bellen hoe het zat nee dat moest ik doen en ik kreeg mn gelijk niet eens. De kassière zijn chagrijnig en geen eens personeels lid kinderen van 15 a 16 jaar die totaal niets weten. Ik ben plus Richard de zoete echt zat want je ziet echt nooit een leiding gevende lopen nooit. Denk dat het ook verstandig is om personeel op de hoogte te houden en dat ze moeten weten wat belangrijks is als je met etenswaren werkt BIJVOORBEELD FIFO, en de aanbiedingen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cilla89