Klacht: organisatie

lindsey fol op 30 juli 2021 over Plopsaland in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er was immens veel volk, zeer lang moeten aanschuiven a/d ingang was een grote chaos en niet goed georganiseerd. Wij betaalden 150 euro voor een ganse dag, konden pas tegen de middag binnen, hebben met ons gezin van de hele namiddag een attractie of 4 kunnen doen, echt geen reclame. Het aanschuiven verliep telkens heel traag. We zijn ontgoocheld in het park!

Gewenste Oplossing:

een compensatie voor ons bedrag dat we betaald hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plopsaland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plopsaland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindsey fol