Klacht: Kind 85 cm

P.Bosman79 op 29 juli 2021 over Plopsaland in de categorie Attractiepark

Wij haddrnn3 kaarten gekocht voor volwassenen, voor mijn vriend, dochter van 13 ik. Voor mijn dochtertje van 2 had k geen maartje gekocht omdat zij 84 cm is en dan ben je gratis staat op de website. Bij aankomt in t park na heel lang in de rij staan vraagt een meneer bij de tickets mijn dochter uit de wagen te halen en wil haar opmeten nu is zij met schoenen aan net 85 cm, nu laat hij haar 10 min wachten in de kou omdat zijn collega bezig is om dit na te meten, die zij ja, dus je kan niet naar binnen want je hebt geen kaartje! Dus ik gaf aan 125 euro betaald te hebben en kom uit nederland dat ik kan een kaartje bij wil kopen, de manager komt erbij en geeft aan dat ik een kaartje voor haar kan kopen. Nu zijn we eindelijk binnen, we komen aan bij de artracties en zij word bij elke attractie gemeten en geweigerd omdat zij te klein is!!!!! Vind het heel erg jammer dat er een heel drama word gemaakt over 1 cm en dat zij dan vervolgens nergens in kan. Ze is uiteindelijk allleen in de koffiekopjes geweest. Zonde van ons geld we konden verder ook nergens in omdat het park overvol was, rijen van langer dan een uur. Niemand hield zich aan de corona maatregelen ook het personeel niet. Enkel mondkapjes werden er gedragen en er werd totaal gwen afstand gehouden.

Als ik mijn geld terug heb, 140 euro voor niks kunnen doen en uit nederland komen en hotel betalen voor dit vind ik niet normaal.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plopsaland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plopsaland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Bosman79