Klacht: Horecamedewerker zit constant met handen aan het eten, echt onhygiënisch

Tondeur op 20 juli 2020 over Plopsaland in de categorie Attractiepark

Medewerkerster doet kroepoek met de hand op het bord van klant, legt daarna de met hand op de plaat en draait vervolgens 2 poffertjes voor mijn kleine kinderen met de hand om. Ik vind dat onhygiënisch en smerig, verwacht dat niet van een duur betaalde hap in de horeca. Vooral niet nu, in de Coronatijd. Toen ik verontwaardigd vroeg of ze met de handen aan onze poffertjes zat, zei ze: maar ik was ze vaak. Dan nog: het is walgelijk smerig. Ik wil dat niet. Ik heb mijn klacht 2x gemeld bij de balie, maar er was helaas geen manager aanwezig… en ook werd er niet gereageerd op mijn klacht via de inbox van messenger

Met veilig bereid voedsel, hygiënisch. Ook vind ik dat er een manager of plaatsvervangend iemand aanwezig moet zijn ipv enkel jong volwassenen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plopsaland

Reactie van de melder van de klacht Tondeur

1 jaar geleden - Het woord spek mist. Ze legde het spek werkelijk met haar blote handen op de plaat (dus niet met vork of tang) en draaide toen 2 poffertjes van ons om, met dezelfde blote handen. Ik doe dat zelf thuis niet, vind het onhygiënisch en niet normaal dat ik voor zulk bereid voedsel betaal. Ik hoef het gratis niet. Kroepoek pak je ook niet met je blote handen toch? Dat leg je met een keukenhulpje op een bord toch? Blijkbaar niet,terwijl er voor klanten overal pompjes stonden om de handen te reinigen. Hygiëne in een attractie, maar niet in een keuken...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plopsaland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tondeur