Klacht: Geen respect voor personen met een beperking

Tania Vanderbeken op 19 september 2021 over Plopsaland in de categorie Attractiepark

Ik heb een volwassen zoon die oud is dan 20 jaar ,maar een mentale beperking heeft. Zijn mentale gedachtengang staat op de leeftijd van een kind van 4 jaar. Ik vind het dan nogeens schandalig dat men aan de infobalie durft te vragen of ik een doktersbriefje heb, dit om te bewijzen dat hij al dan niet geduld heeft om aan te schuiven aan de lange wachtrijen. Dit is schandalig!!! De ouders van kinderen of volwassen met een beperking worden dagelijks geconfronteerd en hun geduld word iedere minuut getest op geduld. 1 dag in het jaar dat eens vlot met eventueel wat minder zorgen naar een pretpark gaan dat lukt niet. Eerst een doktersbriefje halen en dan het pretpark. Waarom moeten wij weer extra geconfonteerd worden met 1 dat we niet zorgeloos naar een pretpark kunnen 2 waarom moeten we weer een extra kost doen voor een bewijspapiertje. Omdat we anders zijn dan anderen. Bedankt om er ons nogeens op attent te maken dat onze kinderen anders zijn. En wat mij ook ergerde in een pretpark staan er auto’s ten toongesteld . En ja , dat hoort niet in een pretpark maar op een autosalon. En dan nog van het merk Mercedes. Vele kunnen dit niet permitteren Gert. Het is niet omdat jij rijk ge,orden bent en met een Mercedes rijd dat deze gepromoot moet worden in het park. Vroeger was het een gezllig pretpark en werd iedereen met respect behandeld. Dat is nu ver te zoeken. Zelfs bij atractie krijg je geen hulp meer. Dit was de laatste keer dat ik plopsaland een bezoek bracht.

Ik moet geen oplossing voor stellen. Het respect moet van uit jullie kan komen en een oplossing moet met een hart voorgesteld worden. Anders moet ik geen oplossing. Er waren meerdere mensen met een beperking die klaagden . Maar niet iedereen heeft ballen aan zijn lijf.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plopsaland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plopsaland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tania Vanderbeken