Klacht: Annulering

Engeltje1004 op 24 juli 2021 over Plopsaland in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben met ons abonnement 3 plaatsen geresserveerd op 24/7 maar 1 dag ervoor is mijn zoon vrij ziek geworden waardoor we niet konden gaan. Nu zouden we 15 euro per geannuleerde persoon moeten betalen terwijl ik op alle mogelijke manieren heb contact willen opnemen met plopsaland. Maar telefoon werkt niet en de email bestaat niet meer. Ik ga geen 45 euro betalen om iets waar we niet kunnen aan doen en dat buiten onze Macht ligt, het is al erg genoeg dat men zoon ziek is.

Gewenste Oplossing:

Als je tenminste kan melded dat je niet kan komen naar plopsaland of dat ze tenminste rekening houden met het feit dat er altijd onvoorziene zaken kunnen gebeuren waardoor men niet kan komen en niet zomaar even geld aanrekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plopsaland

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plopsaland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Engeltje1004