Klacht: Abbonement stop gezet, geen enkel contact te krijgen.

PlopsaSToM op 04 augustus 2021 over Plopsaland in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 weken geleden een Plopsaland abbonement via internet afgesloten met maandelijkse betaling, hier betaal je maandbedrag vooraf en abbonement gaat pas in bij eerste x er heen gaan en je dus de pasjes ophaalt. Ik heb dezelfde uur nog het abbonement geannuleerd omdat ik dacht dat losse kaartjes toch goedkoper uitkwam aangezien ik niet vaak zal gaan ik woon in Nederland. Aangezien er geen gebruik is gemaakt van de abbonement en het meteen is geannuleerd wil ik graag mijn maandbedrag terug!

Gewenste Oplossing:

Mijn maandbedrag terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plopsaland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plopsaland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PlopsaSToM