Klacht: Plezier met twee

op 04 september 2016 over Bongo in de categorie Coupon Sites

Wij kozen voor ‘bistro galaxy’ in Middelkerke. Bij aankomst kwamen ze vertellen dat we alles boven de 70 euro moesten bij leggen, maar dat we ons van de wijn niet moesten aantrekken, dit is sowieso inbegrepen. Dit vonden wij niet correct omdat er op de bongobon duidelijk stond wat er allemaal inbegrepen is: aperitief naar keuze, voor-of nagerecht naar keuze, hoofdgerecht naar keuze, 1/2 liter wijn. Discussie was niet mogelijk, dus voor de minste problemen hebben we het zo gelaten. Toen ze met de rekening kwamen moesten we plots toch de wijn ook extra betalen, hoewel ze duidelijk gezegd hadden dat dit niet zo was. We vroegen hier uitleg over en weigerden dan ook de wijn extra te betalen. Meteen begon de ober naar ons te roepen en erg luid te discussieren. Hij bracht ons in verlegenheid bij de andere mensen in het restaurant.

Wij hopen dat jullie bistro galaxy uit jullie aanbod schrappen, zodat andere mensen dit ook niet hoeven mee te maken, want om eerlijk te zijn was onze avond volledig verpest door dit voorval

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bongo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bongo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door charlotte devriendt