Klacht: plastiek

op 15 februari 2018 over Unox in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klacht nummer 24810635

Geachte Unox
Waarom hoor ik niets meer over mijn klacht
U heeft ons verzocht om de Blik met streepjescode en het stukje plastiek .
Op te sturen bij deze dan .
Wij als gezin zijn behoorlijk geschrokken van dit voorval die naar mijn mening echt ,
niet had mogen gebeuren .
Wij zijn er echt van geschrokken en zijn eigenlijk een beetje ontdaan door deze voorval .
Wij zijn erg trouwe consumenten van de producten van Unox erg jammer dat het vertrouwen
op deze manier wel schade heeft op gelopen de tijd zal het leren .
Of dat weer verdwijnt
Er is iemand die is echt boos en dat is mijn vrouw zal niet zegen wat er uit haar mond kwam ,
dat was een woorden schat van woorden die ik van haar nog nooit had gehoord ,
En dat was door de schrik reactie van het gebeuren .
Wij willen dit persoonlijk met u afhandelen zonder melding aan of op de digitale media .
Persoonlijk ben ik van menig dat hier een foutje is gemaakt tijdens het productie proces .
En dat er Leering uitgetrokken word van dit voorval .

Met een vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

Wat dacht u zelf Unox

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unox

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unox nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J Paas