Klacht: Plastic in kaas-ui bol

op 09 februari 2018 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag op 09-02-2018 kocht ik bij de dekamarkt op de Prinsenstraat in Zaandam 4 kaas-ui bollen.
In 1 van de bollen zat een hard stukje plastic wat ik in mijn mond kreeg.

Gewenste Oplossing:

Dat laat ik aan de dekamarkt over :-)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 10 februari 2018 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Esther, was een ongename verrassing! Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Ik ga dit oppakken met de bakkerij, zodat er een onderzoek kan plaats vinden. De bevindingen zal ik via onze eigen meldsysteem naar je terugkoppelen.
Zou je het stukje plastic naar ons op kunnen sturen? Dit kan, zonder postzegel, naar onderstaand adres:

Klantenservice Deka
SD M1802 3251
Antwoordnummer 309
1940 VB Beverwijk

Alle klachten die gemeld zijn door EstherZoomer