Klacht: Plastic in kaas-ui bol

op 09 februari 2018 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 10 februari 2018 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Esther, was een ongename verrassing! Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Ik ga dit oppakken met de bakkerij, zodat er een onderzoek kan plaats vinden. De bevindingen zal ik via onze eigen meldsysteem naar je terugkoppelen.
Zou je het stukje plastic naar ons op kunnen sturen? Dit kan, zonder postzegel, naar onderstaand adres:

Klantenservice Deka
SD M1802 3251
Antwoordnummer 309
1940 VB Beverwijk

Alle klachten die gemeld zijn door EstherZoomer