Klacht: Plastic

op 12 augustus 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Hallo,
Ik was laatst bij de Mac Donalds drive om een happy meal te halen. Vroeger nam ik dat ook vaak en vond ik het speeltje wat in de happy meal zat superleuk. Nu bedenk ik me wat voor nutteloze dingen het zijn, en dat meen ik echt. Ik kreeg een soort ruggenkrabber van 15 cm lang en 4 cm breed. Ik bedoel; wat heb je er aan?! En nog het meest belangerijke van allemaal; het eindeigt allemaal in de oceaan! Dit worden kleine plastic deeltjes en dieren eten dit op, die gaan dood. Als hier niets aan gedaan word ga ik NOOIT maar dan ook NOOIT meer eten bij de Mac Donalds, en ik vind dat zo’n groot bedrijf hier echt iets mee moet gaan doen. Schande!

Mijn voorstel zou zijn dat er geen speeltjes meer worden weggegeven, maarja dat doet die Mac Donalds nooit omdat ze dan klanten verliezen rolling eyes. Anders is mijn voorstel om gewoon een klein snoepje ebij te doen of een heel klein knuffeltje, iets groter dan een vinger.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door veerletjeee