Klacht: plaid met sterke geur en veel wezels

op 14 juni 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb 2 weken geleden een plaid gekocht en deed hem na een week open gezien het mooi weer, toen ik open deed vloog alleen losse wezels en had ook een sterke geur, moest meteen niezen en mijn dochter kreeg astma,. ik dach laat ik dit even ontluchten en daarna even spoelen, maar het werd steeds erger. ik heb die plaid weer opgevouwen en opgeruimd en durft niet terug te gaan, want mijn probleem is dat ik nooit bonnen aanneem en ben altijd 100% van me zaak.Maar vindt zonde voor mijn geld.

zou tevreden zijn als ik voor dezelfde bedrag iets anders kon uitkiezen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door santa1973@live.nl